Zapuścili tu żurawia...

czwartek, 19 grudnia 2013

Daj mi tę noc!

O tak!
Daj mi tę noc, taką, jak ostatnio w hotelu Ibis w Warszawie...albo też taką, jak w Hiltonie...
Daj, daj daj!
Znów! Proszę...

Noc bez wrzasku Filipa:
- Eeeeeeeeeeee!!!!!
- Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- Beeeeeee....
- Meeeeeeeeeeeeee

Noc bez wrzasków Mikołaja:
- Mammmmmmmmo!
- Maaamooo!!!
- Pić!
- Maaaaaaaamo, miałem zły sen...
- Mamoooooo, dupka mnie swędzi!
- Mamooooo, kiedy wstajemy?!
- Mammooooo, a wiesz, że babcia ma już łańcuchy na choinkę???

I tak z dziesiąt razy w nocy, wstawaj i się kładź. Kładź się i wstawaj. W nieskończoność.
W miedzyczasie szturachaj chrapiącego męża, słuchaj jak wstaje do kibla, otwiera i zamyka lodówkę, i człap człap człap po przedpokoju.

A potem wstań do pracy, wyglądaj jak tap madl, uśmiechaj się od ucha do ucha, obsługuj wszystkie klientki i jeszcze znoś wizytę regionalniusiej, która o 11 przed południem śmierdzi, jak wieprz.
Co to kurwa dla mnie, co?

Więc daj mi tę noc, gdzie śpię z koleżanką z pracy, która nie chrapie i sika w nocy tylko raz. Proszę!!!

12 komentarzy:

  1. Ja też chce!
    Choć u mnie tak dramatycznie to nie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Se chyba musimy wykupić same pokój w hotelu i niańki opłacić, luzik.

      Usuń
    2. W takim razie i ja z Wami pojadę. Ja też nie nadążam z bieganiem od łóżka do łóżka. Czasem jestem w takim amoku, że lekko przysnę i jak otwieram oczy, to nie wiem, gdzie jestem.
      Pozdrawiam pola

      Usuń
    3. Chyba za dużo czegoś bierzemy, skoro nam się zdarza nie wiedzieć, gdzie jesteśmy...

      Usuń
  2. Oddałabym wszystko, no prawie wszystko, za jedną przespaną noc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesoooo sajgon....Mój kochany starszy syn... nie woła i nie chodzi w nocy siku....ciekawe co młody trzyma w zanadrzu . a i tak jestem nie wyspana...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tymczasem mi się marzy inna noc...taka z mężem w roli głównej,a raczej jego atrybutami,gdyż ze względu na to,że małe zakluło się w moim brzuchu czestotliwość się zmieniła i brakuje mi mezowego wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powrotu do poprzednich częstotliwości hi hi. Grunt, to mieć marzenia, co?

      Usuń
  5. Padłam :D Też szturcham za chrapanie;)

    OdpowiedzUsuń