Zapuścili tu żurawia...

czwartek, 5 grudnia 2013

Ruski kożuch.

Matko jedyna, jak się pisze kożuch? Musiałam skorzystać ze słownika, czad.
Się było w warszawce, się miało mieć sprany mózg, się ma dość, się chce spierdalać, się zmeczyło, się jebnę w łeb, bo chcę zapomnieć. A to wszystko dla nas, cała ta jazda, cały ten dzień w firmie, całe to gówno i stres i nerwy!
Ocena kompetencji.
Tak moi drodzy. Wspólczuję.
Tylko nie sobie, im.
Szkoda mi, że tak sobie móżdżki ( bo mózgów już dawno brak) piorą, sami się nakręcają, popędzają, podniecają! Czym, kurwa ja się pytam, czym!?
O debile z korporacji, jak mi Was szkoda.
Za co to robią? Kasa? Wątpię...
Serdeczne moje współczucia, że musicie teraz mnie oceniać, moje kompetencje, moje umiejętności, zdolności. Nie zazdroszczę. I powiem Wam jedno, co byście nie wyprodukowali na mój temat, jakich wniosków byście nie wysnuli, planów rozwojowych, naprwczych, szkoleń...Powiem Wam jedno: walcie się na ryj, w tych swoich schematach, tabelkach, scenkach.
Bo ja dziś grałam, kogoś- bo przecież nie siebie.
Nie tam moje miejsce, to wiem.
Dyplomacja, poważanie, ściema, kurwa mać ściema na maxa, to ja.
Przecież nie powiem, co myślę, bo mnie wyautujecie, a puki co, to nie czas.
I tylko świetnie było, bo towarzystwo pierwsza klasa, spieradlający pociąg...polecam! I ciepłe, ruskie kożuszki, oj tak,tego w warszawce zabraknąć nie może.


Ps, żarcie w złotych tarasach jest zdecydowanie passe...tłusto, mało, drogo.

4 komentarze:

  1. Dlatego wolę pracę u siebie. A kto chce niech się kisi w korporacyjnym słoiku. Miałam z tym do czynienia ja, miał mój M., to nie dla nas. Sami się wyautowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie z korporacji, tylko bardziej rodzinnej firmy.
    Ale jak słyszę o tym wszystkim: procedury, oceny, wyniki - to normalnie mnie pusty śmiech ogarnia. A jak widzę tych, co święcie w to wierzą to się zastanawiam, czy naprawdę są tacy, czy tylko udają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj korporacja to by było ostatnie miejsce gdzie by mnie widzieli...

    PS dawno nie gadałysmy... czas to zmienic:P

    OdpowiedzUsuń