Zapuścili tu żurawia...

czwartek, 3 października 2013

Mi

Mi to jest fajnie.
Wyszliśmy ze szpitala po 2 tygodniach, bo turnus się skończył. Chciałam się paść za swoje własne pieniądze ze składek płaconych od nastu lat, ale mi nie dano. Dziecku też nie dano.
I dziecko dalej choruje. Ile można brać antybiotyk?
Boksujemy się ciągle z kaszlem, katarem.
To Filip. A Miki?
Ten nie spoczywa na laurach. Dziś pani wychowawczyni mi powiedziała, żeby Miki nie oglądał z nami wiadomości wieczorem, bo potem opowiada chłopakom o strzelaninach i zabitych dzieciach. Same krwawe historie, jak to się wyraziła. Boziu, jaką ja musiałam mieć minę.



Mi to jest fajnie, zajebiście wręcz. Jak się powiedziało A, to trzeba też B powiedzieć, czyż nie?
Mając full czasu wolnego, gdy Filip spał, ja nie próżnowałam. Oprócz tego, że obejrzałam wszytskie zaległe odcinki pierwszej miłości, klanu i 2xl, to również zaktualizowałam swoje cv i puściłam w świat w kilkunastu egzemplarzach.
Chciałabym coś zmienić zawodowo, choć cieszyć oko z pensji, która na dzień dzisiejszy nie drgnęła od 3 lat, czytać maile na poziomie, a nie prostackie teksty, że nie umiemy na siebie zarobić...Coś popchnąć do przodu.
O fak, i zaczęło się. Normalnie w dwóch firmach przeszłam do następnego etapu rozmów kwalifikacyjnych. Co jest! Jakże się zdziwiłam, ale tak mile. Z jednej rekrutacji sama zrezygnowałam, bo trafiłabym z deszczu pod rynnę. Jezu, nie jestem taka zła, jak mi się wciska w tej firmuni francuskiej.
Wysyłam dalej, a co mi tam!



4 komentarze:

  1. No to Ci fajnie :-)
    Właśnie się zastanowiłam, gdzie jest moje cv? Ostatnio rozpuszczam wici wśród znajomych - może się trafi coś naprawdę fajnego. Bo z ciepłej posadki trudno zrezygnować, ale mam świadomość, że stoję w miejscu, jeśli się nawet nie cofam. A ja potrzebuję pozytywnego kopa, zmian, świeżego powietrza... miliona w LOTTO?
    Laura wiadomości nie ogląda, więc tego typu historii nie sprzedaje dzieciakom w przedszkolu, ale za to pewnie różne plotki, historie medyczne oraz nowości sklepowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milion w Lotto? Na to nie wpadłam. Tylko czy to jest to, czego ja chcę?

      Usuń
  2. ciekaw co by o miśku powiedziały O_o jak by im ciągle czołgi rysował i budował :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że Misiek sypnie kilka fachowych tekstów z gierek i pozamiatane;)

      Usuń