Zapuścili tu żurawia...

wtorek, 19 marca 2013

Ja tu rządzę!


Ja: Podaj mi Miki pilota,
Miki: szanuj mnie, trzeba powiedzieć proszę!
Ja: Proszę, podaj pilota.
Miki: powiedz do mnie szefie!
Ja: Szefie, podaj mi proszę pilota!!!
Miki: Ja tu rządzę!


Uuuuuu, no jak tak syn ze mną rozmawia, to ja już się boję, co będzie za kilka lat, ba miesięcy. Nauka trzech magicznych słów: proszę, przepraszam i dziękuję, idzie mu bardzo dobrze.W przedszkolu nie zasypują gruszek w popiele, nic z tych rzeczy. Świetnie deleguje, a jeszcze lepiej rozlicza z ich używania!
I szczerze, to nie wiem, dlaczego jak się publicznie spytam, po kim on to ma, to się wszyscy patrzą na mnie...???Że niby po mnie???

A Filip, jakby nigdy nic, wkroczył do pokoju Mika na dobre, tyłem, bo tyłem, ale raczkuje, jak sama nazwa wskazuje, raczki chodzą do tyłu. Dopóki nie napotka oporu w postaci ściany, bądź znajdzie się pod wersalką, to sunie.
Z wielkim zapałem niszczy wieże z lego, co kończy się wrzaskiem obojga i łzami wielkimi, jak grochy. Smakuje wszystkie autka, klocki i książeczki, jakie tylko napotka na swojej drodze. Skubany już wie, które zabawki są najfajniejsze: laptop, komórki i pilot!
Jeszcze trochę i chłopaki zamieszkają razem w pokoju, czad.
Babcia się rozpędziła i obcięła Filipowi jego przesłodkie, anielskie kędziorki. Już nie wygląda na dziewczynkę, a jeszcze te jego pućki, wypisz- wymaluj...no właśnie, kto?
Się nam trafił blondasek.




8 komentarzy:

  1. Dzięki, o dzięki za ten dialog :D
    Wciąż wygląda jak najsłodsze ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma puldunki, słodki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myśleliście o otwarciu sklepu z zabawkami?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, to jest myśl! A Miki będzie kierownikiem!

      Usuń
  4. No moj Adasiek też mnie w podobny sposób zagina.. hehe
    Chlopcy boscy!! A Filip ma przeczadowe pucki... tylko do calowania:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dasz radę! Ewentualnie zbierzemy towarzystwo i zamkniemy ich na balkonie, mówię Ci, sprawdzony sposób!

      Usuń