Zapuścili tu żurawia...

środa, 13 lutego 2013

Joł men.

Miki: Mamo, czemu masz majtki bez pupy??
...pytanie retoryczne...

Miki: Mamo, kiedy Tajger( nasz kocur) urodzi?
Ja: A dlaczego ma urodzić?
Miki: bo ma taki duży brzuch...
Ja: ale Tajger to chłopczyk, nie rodzi kotków,
Miki: ale ja chcę małego kotka!

Tak pomiędzy rehabilitacją, prowadzaniem Mika na piłkę, chorobą niestety Filipka...Staram się jakoś tak widzieć same pozytywy.

Tym samym cieszy mnie śnieg padający w nocy...Te dwie strony " Kto wiatr sieje" skradzione przed snem. Nawet to pranie nigdy się nie kończące...

Nawiasem mówiąc, fryzjerka dziś mi odjęła 2 kg zbędnego owłosienia, aż mi się lepiej zrobiło. To takie podświadome szykowanie się do powrotu na łono życia zawodowego, trzeba wyglądać dość ludzko, jakby nie było, wszyscy patrzą.

Filip też się pozbył włosów, ale z zupełnie innego powodu!



7 komentarzy:

  1. też muszę odwiedzić fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ano patrzą, patrzą... dlatego ja idę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Buhahahaha, dobre matki, po co nosić skoro nie mają pupy??? :D Ależ Ty musisz mieć bujne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, no nie wpadłam na to, skoro bez pupy, to w sumie po co mi one, w ogóle?

      Usuń
  4. 2 kg zbędnego owłosienia powiadasz.. Mi codziennie tyle wypada:P

    Majtki bez pupy, no właśnie mamusiu - dlaczego?:)

    OdpowiedzUsuń