Zapuścili tu żurawia...

czwartek, 28 lutego 2013

Wiosna gównem się zaczyna.

Nie będzie to smaczny temat, więc wszystkie delikatesy proszone są o opuszczenie bloga.
Będzie o wiośnie, a dokładnie o tym, gdzie ją widzę i kurde w jakiej postaci.
Więc wiosna jest na moich podeszwach, na podeszwach Mika i na dwóch kołach wózka hrabuńcia.
Szlag.
Do przedszkola zapierdalamy slalomem, i to po chodniku, bo przecież trawnikiem nie idziemy!
Zaczęło się, wysyp gówien psich, gdzie tylko nie spojrzę, gdzie tylko nie wdepnę. Cholera jasna.
Ja nigdy nie skumam tych właścicieli psów. Twój kurwa pies, to też sprzątnij po nim jego sranie! Na trawniku, to oczywista oczywistość, że kupa sieje się co kilka centymetrów, ale na chodniku?
Idzie taki, taka z psem, a ten sra na chodnik, i co? Udają, że nie widzą?
No trzymajcie mnie.
Śnieg stopniał, może te łosie od psów myślą, że i gówna stopnieją? Debile.
Jak mój kot się wysra, to ja po nim sprzątam, choć też mogę poudawać, że nie widzę sraki w kuwecie. Gdziekolwiek zwierzak by nie nasrał, to należy po nim sprzątnąć! Czy to takie trudne, czy może wstyd ładować gówno do woreczka??
Jak tak dalej pójdzie i społeczeństwo nie bedzie reagować i udawać, że sprawy nie ma, że nikt mandatu za to nie dostanie, to zaczniemy i my srać na chodniki, bo po co do domu lecieć?
Więc wiosna kochani!
Tylko patrzcie pod nogi.


7 komentarzy:

  1. Na pytanie z czym ci się kojarzy wiosna, odpowiem krótko ze smrodem g....Niestety topniejący śnieg odkrywa to i tamto. A jak fajnie jest, gdy w kuchni przygotowujesz śniadanko, zerkasz w okna, a tam srający pies na trawniku (mieszkam na parterze). Masakra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz...w mordę. Widoki muszą być bezcenne!

      Usuń
  2. padłam na kolana po gównianej notce he he, wybacz wiem, że to ważny temat i masz rację! strach nogę postawić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gówniana notka! Że ja na to nie wpadłam, zajebisty tytuł posta;)

      Usuń
  3. Zgodze sie z tym w 1000% to jest tragedia z tymi psami!! Nikomu nie bronie ich mieć bo sama lubie. Ale sprzatac by wartało po swoich pupilach;/ Ale daleko jeszcze mentalnosci Polakow do tego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjjjjjj daleko!
      A jak się piesiu zesra w domu, bo nie wytrzyma, to też nie sprzątają??!

      Usuń
  4. Na zwróconą uwagę, właścicielka Yorka odpyskowała, że przecież on takie małe kupki robi...No i powstaje teza, że mniejsze kupy ładniej pachną i wyglądają...nie będę zgłębiać tematu. Wybaczcie mi :-)
    AW.

    OdpowiedzUsuń