Zapuścili tu żurawia...

środa, 10 października 2012

BB- Bay Bay

Człowiek jest głupi, sentymentalny, bawi się w wyrzuty sumienia. Co mnie tam ciągnie jeszcze na to BB? Czytam te wypociny, mądrości. Głupia jestem. Przecież dziewczyny, z którymi się przyjaźnię są obok, codziennie na gg, są w rzeczywistości. Nie potrzebuję ich na BB, bo i tak rozmawiam z nimi codziennie, a nawet się z nimi spotykam! Ba...
Buziaki dla Was kochane moje, bo tylko Wy to czytacie i wiecie kto zacz.

Zmieniając temat, mój starszak pozbawiony przedszkola na cały tydzień, musi gdzieś swą energię spożytkować. Więc po kąpaniu:
Synu dostał pałera, Bóg jeden wie, czy zamiast cukru do herbatki wsypałam niechcący czegoś innego, czy w pierogach, zamiast sera, był spid jakiś,  ale...Nagle zobaczyłam syna w wersji:
Skaczcie do góry, jak kangury,


Po czym...


tańczymy labado.....( śpiewał całą piosenkę, na cały głos, a co tam!)

Na koniec: ukryty tygrys, przyczajony smok....


Na co rudziuszek zrobił wielkie oczy:)





Chłopaki, oni się nigdy nie nudzą.

Aha!  Zamówiłam wczoraj 3 część Kwiatów na poddaszu. Nie mogłam się oprzeć i zamówiłam też 50 twarzy Greya. Ojć, nasłuchałam się od męża, co to ja chcę czytać. Wiecie co...Tyle się słyszy, że społeczeństwo nie czyta książek. Młotkiem do głowy natłukłam, że czytam, to co mnie interesuje, jara, i takie tam. Obrażona poszłam spać, żeby sobie przemyślał.  Co ja na to poradzę, że bez książek, to mnie nie ma?! I tak nie skuma!


5 komentarzy:

  1. Masz naprawę przystojniaków oj będą Ci się panny pchały drzwiami i oknami :) co do książek to zgadzam się kocham tylko u mnie wieczna dziura budżetowa i z bólem odkładam je na kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopaków nie oddam nikomu, żadnej panience, newer! A co do książek, to pisz, którą Ci podesłać do poczytania, żaden problem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddasz, oddasz... niestety ten smutny moment czeka nas wszystkie stuknięte na punkcie swoich synusiów mamusie :)
    co do BB, to podzielam zdanie i dziękuję za miłe słowa o przyjaźni na gg
    Pozdrawiam
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no podzielam Twoje zdanie odnosnie bb.. Za kolezenstwo czy przyjazn tez bardzo dziekuje.. A chlopaki cud miod i orzeszki:P

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM nadzieję, że tłuczenie do głowy dało radę...jedni piją piwo i oglądają mecze inni czytają...:-) kurcze zazdrosny czy co :>?

    OdpowiedzUsuń