Zapuścili tu żurawia...

sobota, 6 października 2012

...ciąg dalszy

Śpią. Ufff.
Miki się rozłożył wzorowo, temperaturka od wczoraj go trzyma. Coś czuję, że z poniedziałkowego dentysty, środowego basenu i w ogóle przedszkola w tym tygodniu będą nici. Oby tylko Filipa nie zaraził, bo będę uziemiona na poważnie w domu. A takie miałam plany...ciuszek, empik ( boziu tyle nowości już na mnie tam czeka, a ja czekam na wypłatę tylko).
Oby go szybko puściło, to najważniejsze.
Wiecie, ja się obrażam na moje forum, na to co tam czytam, na to kto czyta to, co ja piszę, na to, kto ogląda fotki, które wklejam. Mimo, że to wątek zamknięty. Bunt i już. Może mi przejdzie, może jestem przed okresem. Ale ja chromolę tą obłudę, pozerstwo, to zakłamanie. Chciałam być sobą tam. Nie da się. To nie.
A tu sobie mogę popisać, co mam na sercu. Taaaaaaaaaak??!

Czyli co, myślę, że o tej porze to można już się wypiąc na szarą rzeczywistość i zasnąć dupskiem do góry, jak starszak :






Albo rozłożyć się na maxa, jak młodszy rudzielec!
Szkoda, że nie mam fotki, jak się teraz Jacuś rozkłada, to by było!
Dobranoc.
(aha, buziaczki dla mojej kochanej Puchatki, z chatki, Broszek od Lusiów i kwietnóweczki 2013)

6 komentarzy:

  1. Miki i Filipek słodką śpią a na zdjęcie Jacka może załapie się następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja próbowałam sił na jakimś forum jeszcze w ciąży, ale też szybko uciekłam. Wkurzało mnie to święte oburzenie, kiedy się nie daj Bóg napisało coś "pod prąd". Bez sensu.

    A powiedz, od kiedy chodziliście z Mikołajem na basen? Ja słyszałam, że można już od 3-go miesiąca, szykujemy się chodzić jak skończą 4-5 miesięcy.

    Super zdjęcia! Dopiero teraz widzę jaki Filip jest do Ciebie podobny :-) buźka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie chopaki... Zdjecia spioszkow suuper slodkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbym widziala moich spiacych lobuziakow...:-)tez spia albo z tyleczkiem wypietym albo slodko trzymajac raczki do gory...szkoda,ze nie sa juz tacy slodziachni-jak sie obudza heheheh....miki i filipek-kochani:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym widziala moich spiacych lobuziakow...:-)tez spia albo z tyleczkiem wypietym albo slodko trzymajac raczki do gory...szkoda,ze nie sa juz tacy slodziachni-jak sie obudza heheheh....miki i filipek-kochani:-)))

    OdpowiedzUsuń